Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op druiden.startpagina.nl

Groves

  • Marcel

    Hoeveel Groves zijn er in Nederland en waar zijn ze?

  • Henk J. Eggink (webmaster)

    Hallo Marcel,

    Er staan een paar groves op druiden.startpagina.nl. Enkele (zo´n 5 a 10) zijn er in nederland. De meesten alleen toegankelijk voor leden van de OBOD, maar er zijn er ook een paar beschikbaar voor niet-OBOD leden. Echter als zij niet online te vinden zijn, kan ik er ook geen link naar plaatsen. De Groves zijn verspreid over Nederland. Op dit moment onder andere in de Achterhoek, rond Arnhem, rond Amsterdam en rond Breda.

    Groet,

    Henk

  • Marcel

    In je reactie heb je het over 5 a 10 Groves, terwijl je er vier specifiek noemt. Betekent dat dat er geheime Groves zijn?

  • Henk J. Eggink (webmaster)

    Hallo Marcel,

    Zoals ik al meldde zijn niet alle Groves beschikbaar op internet, en daarmee niet direct zichtbaar te maken. Sommige groves bestaan uit groepjes mensen die hier geen ruchtbaarheid aan willen geven. Niet zozeer geheim alswel besloten in de privesfeer.

    De Groves die ik noemde, geven in ieder geval ruchtbaarheid aan hun bestaan via bijvoorbeeld openbare vieringen. Meer informatie hierover vind je in de Dryade, kwartaalblad voor OBOD-leden en geinteresseerden.

    Groet,

    Henk